eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientow › Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Date: Tue, 4 Feb 2003 12:16:46 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 46
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
    Message-ID: <b1o7eb$e33$1@news.onet.pl>
    References: <0...@n...onet.pl> <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1044357387 14435 62.179.18.134 (4 Feb 2003 11:16:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2003 11:16:27 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226891
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Ale czy mozna uznac to za standard ? Jedno to dochod jaki
    > bezposrednio przyniesie klient a drugie to korzysc "marketingowa" z
    > niego.
    > Z tego co sam obserwuje w swojej pracy to najlepszym sposobem
    > reklamy jest zadowolny kllient. I on sam czasem moze dla banku byc
    > finansowo niewiele wart ale dzieki niemu trafia dopiero wartosciowi
    > klienci. Chodzi mi tu o klienta na tyle zadowolonego ze sam z
    > siebie poleca uslugi, nie jakies akcje typu przyjaciele, czy inne
    > polec za nagrode. IMO bank, ktory nastawia sie na osbluge
    > szerokiego grona klienow - i szarczakow i grubych ryb nie moze
    > tych pierwszych traktowac "na odwal".

    Wojtku. Ty to wiesz, ja to wiem - ale czy to do czegos doprowadza???
    :) Czest smiesza mnie zapowiedzi roznych bankierow (w odrozneniu od
    bankowcow ;) ktorzy twierdza, ze jakosc obslugi, zadowolony klient i
    tak dalej to u nich priorytet. Tylko ciekawe jak oni chca to zrobic z
    niedoszkolonym personelem, ktory zlewa klientow w najwazniejszym
    momencie - bo momencie kontaktu. Nie wiem - slabo zarabiaja, slabbo
    zmotywowani, za duzo roboty...
    Jesli wszystko dali na standarzyzacje oblsugi via komputer, to mogliby
    sie postarac w tej "ludzkiej" czesci. I dotyczy to niestety wiekszosci
    bankow.

    Ale no - niestety - masowka jest masowka i nie mamy co oczekiwac, ze
    nagle zaczna nas traktowac jak w banku dla VIPow...

    > Ale chyba nie nalezy laczyc temetu wspolpracy z rzecznikami
    > prasowymi z kwestia odpowiedzi na pytania klientow

    Oj jednak wydaje mi sie, ze istnieje taka korelacja.
    Przynajmniej odnosze takie wrazenie.

    > hmm. Ja mam raczej doswiadczenia takie, ze wlasnie przez maila mozna
    > otrzymac najbardziej kompoetentna odpowiedz a placowka czy telefon
    > to nie najlepszy pomysl na pytania inne niz szablonowe.

    No dobra, dobra, ale o co ty pytasz. Ludzi z nog zwalasz.. A przy
    mailu to moze 10 osob sie zebrac jak zobacza, ze Wojtek F. pisze ;)


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1