  • Data: 2003-11-13 10:51:11
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fajas" napisał w wiadomości

    [ciach]
    a klopoty z zakladaniem konta tez przechodzilem.

    Fajas

    Taaa... I ja też trwało to ok. 4 m-cy... Też zagubiona umowa, później
    powtórka.. Karty, które były wysłane (bez pinu, bo to inny nadawca...)...
    Ale uparłem się i było ok. do wczoraj...
    Planowana przerwa w dostępie do usług mbanku... Ostatnio coraz częściej
    trwają przerwy. Od początku listopada w każdy weekend (piątek - niedziela)
    mbank jest praktycznie przez 12 godzin nieczynny. Można byłoby to znieść,
    gdyby nie pewne fakty. Wybraźcie sobie taką sytuację:
    1. Wylatujesz z kraju w poniedziałek (złotówki masz na koncie, w łapach
    Euro.
    2. Wracasz do kraju w piątek wieczorem
    3. Po 23.00 idziesz do bankomatu - i co - brak śrdoków na koncie (myślisz
    okradli, zabrali, US zamknął konto...
    Nic z tego... Mbank ma przerwę konserwacyjną... I z żadnego bankomatu,
    zadnego sklepu nie skorzystasz, a narazisz się na idiotyczne spojrzenia i
    komentarze - "Facet nie ma kasy, a kartą szpanuje!!!"

    4. Dalej - w poniedziałek rano 04.35 wyjeżdżasz do W-wy na lotnisko... Nie
    wziąłeś kasy w piatek, z żoną przeżyłeś za jej kasę weekend, tedy idziesz do
    bankomatu.... i co?? Brak środków na koncie... Przerwa miała trwaćdo 04.00.
    Dzownisz do panienki na mlinię... "mamy problemy, konta uruchomimy po
    05.00...
    5. 05.10 - "niestety awaria potrwa do godz. 6.00".... cd. 06.15 ..."niestety
    awaria jest poważniejsza niż myśleliśmy do godz 07.00 nie uda się uruchomić
    kont. Może ok. 07.15"...
    6. 7.20 - "proszę poczekać jeszcze kilka minut, już zaraz będą czynne...."

    KONIEC - 07.30 - Czynne - 3,5 godziny z kartą w ręku przed bankomatem....
    Oczywiście odlot nastąpił, bez mojej osoby...

    Proponuję uważną lekturę wszystkich komunikatów mbanku zwłaszcza w piątki i
    wzięcie poważnego marginesu czasu... conajmniej x2...

    Wniosek.... w poniedziałek błyskawicznie otworzyłem jeszcze dwa rachunki
    (VWBank i Eurobank) - tak na wszelki słuczaj, żebym nie musiał przeżywać
    kolejnych niespodzianek z kartą w ręku i komunikatem - "BRAK ŚRODKÓW NA
    KONCIE". A swoją drogą. Może taki komunikat powinien się pojawić "Trwa
    przerwa konserwacyjna w Twoim banku. Spróbuj później..."

    Te pół miliona klientów zrobiło swoje i mbank się zatyka... Informatycznie i
    organizacyjnie...Ilość klientów przerosła ich możliwości, z kulturą obsługi
    na czele... Nie usłyszałem ani jednego słowa "Przepraszam" w czasie tych
    rozmów... Jedyne co słyszałem to "Przerwa była była planowana" (tak, ale do
    godz. 04.00....) i "Nic w tej chwili Panu nie mogę zaproponować".... Taki
    postkomunistyczny standardowy tekst....

    Klient mbanku z trzyletnim stażem (zastanawiam się czy warto dalej brnąć...)

    Pozdrawiam

    Marek