  • Data: 2003-11-13 12:47:31
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiolek" napisał w wiadomości

    > Oj, zaraz cię Markus ustawi :-)

    Rzeczową argumentacją, czy "bankowym" bełkotem o niższej fazie rozwoju
    klienta i niedostosowaniem klientów do obecnego systemu bankowego... Czytaj:
    "Klient jest największym złem w prowadzeniu dobrego interesu". Rzeczowe
    argumenty przyjmę i z nimi podyskutuję. Z bełkotem nie... Trochę mam
    wspólnego z problemami, jakie ma mbank... Mam na myśli ilości danych do
    "przetrawienia"...

    Ja mogę dodać jeszcze jedno... Nie tak dawno były problemy (w starej wersji
    softu "mbankowego"...) polegające na czasowej niemożności zalogowania się do
    serwisu, do mchaty, skorzystania z mlinijki... Teraz tego już nie ma
    (przynajmniej mnie to nie spotyka) - wyeliminowano, ale powstał kolejny -
    "przetrawienie" całej masy operacji (policz 500.000 userów x ilość operacji
    w układzie dziennym, tygodniowym, miesięcznym (podateczki,
    odseteczki)....Stąd coraz częstsze przerwy konserwacyjne (w układzie
    tygodniowym, że o końcu dekady, miesiąca nie wspomnę)...

    Pozdrawiam

    Marek