  • Data: 2003-11-13 16:49:24
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fajas" napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Zawsze mozesz zrobic w tyl zwrot do Pekok S.A., a moze do Invest Bank, ja
    > bylem tam klientem i 1000 krotnie czuje sie lepiej jako klient mBanku.

    Pisząc na grupy zawsze mam wrażenie, że czytający poprzedni post wywnioskuje
    "coś" dla siebie!!! Ja tylko opisałem iedno zdarzenie "upierdliwe" dla
    klienta tego banku i swoje wyjście jak się zabezpieczyć na przyszłość przed
    podobnymi (i coraz częstszymi awariami tegoś banku)...

    Mam wręcz pewność, że nie napisalem, że "wracam" do PEKAO S.A lub PEKAO BP,
    a tym bardziej do INVEST BANKU... Sprawdź, Kolego.... I nie pisz na
    przyszłość tego, co Twój poprzednik nie napisał i nie chciał napisać...

    Prowokujesz bez sensu jużtylko akademicką dyskusję - ale na taką ze mną nie
    licz....

    Pozdrawiam

    MarekN

    PS. Szkoda, że nie korzystasz z "potężnej" sieci bankomatów własnego
    banku....