eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurd › Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Data: 2003-11-13 17:20:19
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Ja zakładałem konto w mBanku
    ponad dwa lata temu i nie narzekam.

    Zastanów się lepiej co chcesz od banku - jeśli chcesz zakładać konta w kilka
    minut i często rozmawiać z kimś z banku to pomyliłeś adresy - tak obsługa
    jest w marmurach i za to się płaci.

    Banki internetowe mają niższe koszty i dlatego nie masz tam jednego
    pracownika na jednego klienta tylko jeden pracownik musi obsłużyć ich
    tysiące czy dziesiątki tysięcy. Jeśli więc każdy zaczyna wydzwaniać, bo
    tydzień temu złożył formularz i już chce działać to nie ma się co dziwić, że
    zakładanie kont tyle trwa, odpowiadanie na telefony też zajmuje czas...

    Ja zadzwoniłem i założyłem konto w kilka minut, później czekałem na
    wszystko, podpisałem i odesłałem - trwało to długo ale czekałem cierpliwie i
    doczekałem się. Od chwili założenia konta dzwoniłem kilka razy na mlinię i
    nie miałem nigdy większych problemów (jak było zajęte dzwoniłem później).

    pozdrawiam i życzę udanego bankowania (może jednak nie w mBanku)

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1