eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!! › Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ds.pg.gda.p
    l!not-for-mail
    From: Anna <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Thu, 17 Jan 2008 10:49:30 +0100
    Organization: SKOS PG
    Lines: 46
    Message-ID: <fmn8ba$3ro$1@news.ds.pg.gda.pl>
    References: <2...@s...googlegroups.com>
    <fmj9sh$2h7$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmjd1q$nmd$1@inews.gazeta.pl>
    <478d5c28$1@news.home.net.pl> <fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl> <fmku4d$5u1$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmkvan$n03$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmn52t$kuf$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <fmn6ae$viv$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: micom.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.ds.pg.gda.pl 1200563370 3960 153.19.215.105 (17 Jan 2008 09:49:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...pg.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 09:49:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435186
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Bancer pisze:
    > Dlaczego 'normalne'? Błędy zdarzają się wszędzie.

    Jak już napisałam Bartoszowi, gdy banki na jedno-dwudniowe spóźnienie w
    płatności lub niedozwolone saldo ujemne będą odpowiadać, że błędy
    zdarzają się wszędzie, to możemy wtedy o błędach pogadać.



    > Złożyć mogę reklamację
    > i załatwić wszystko na spokojnie

    Klient nawalił - odsetki lub kara.
    Bank nawalił - proszę złożyć reklamację i poczekać kilka dni lub
    tygodni? Nie rozśmieszaj mnie.



    > a nie toczyć pianę po grupach/forach
    > i robić szum medialny.

    A co, rzecznikowi głupio się tłumaczyć przed zarządem, że internautów
    nie ugłaskał i bank narażony na zasłużoną krytykę?

    Możesz mi wyjaśnić, po co więc rzecznik mBanku robiła "szum medialny" o
    tym, że _już_ podjęli decyzję o zwrocie środków zanim jeszcze je
    zwrócili? Chciałeś powiedzieć, że szum medialny to uprawnienia jednostronne?




    > Wszyscy działamy zgodnie z warunkami podpisanej umowy (zarówno klienci
    > jak i bank). JAK Ci warunki nie pasują to nie podpisuj, albo je
    > negocjuj.

    ... albo krytykuj zgodnie z prawdą. :)) Zresztą z wcześniejszych opcji
    nie rezygnuję. I nigdzie nie stwierdziłam, że bank łamie umowę - jednak
    z pewnością nierzetelnie z niej się wywiązuje.






    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1