  • Data: 2021-03-31 13:26:46
    Temat: Re: jak najtaniej kupić waluty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s3vrfn$tg5$...@d...me...
    >jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w banku
    >na euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce?
    >Wypłata w banku złotówek i wycieczka do najbliższego kantoru jest
    >oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach
    >(10 tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie
    >znikoma?

    We wroclawiu jest taki jeden kantor Cent
    https://www.centkantor.pl/

    kursy wydaja sie niewiarygodne, ale ja patrze na kolejke ... chyba
    naprawde takie sa

    A jak nie w takim kantorze -
    http://kantor.aliorbank.pl/
    odbior banknotow w oddziale.

    No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w
    banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.

    J.