  • 1. Data: 2021-03-30 20:43:03
    Temat: jak najtaniej kupić waluty?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w banku na
    euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce?
    Wypłata w banku złotówek i wycieczka do najbliższego kantoru jest
    oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach (10
    tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie znikoma?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2021-03-30 20:48:49
    Temat: Re: jak najtaniej kupić waluty?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-03-30 o 20:43, ToMasz pisze:
> [...]
    > oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach (10
    > tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie znikoma?

    Kilka lat temu kupione w Alior Kantorze Euro wypłaciłem w Oddziale
    Aliora. Ale podobno oddziały znikają w szybkim tempie.

    Do konta w Citi z definicji dołożyli kantor. Ale nie sprawdfzałem czy da
    się wypłacić - przypuszczam, że tak.
    P.G.

  • 3. Data: 2021-03-30 22:37:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s3vrfn$tg5$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w
    > banku na euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce?

    w Aliorze co zab... zakupisz jest twoje tylko trzeba uprzedzić że chce
    się wypłacić np banknotami 50 funtów bo mogą nie mieć na składzie i
    dadzą harmonię 20.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2021-03-30 22:45:45
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 30.03.2021 o 20:48, Piotr Gałka pisze:

    > Do konta w Citi z definicji dołożyli kantor. Ale nie sprawdfzałem czy da
    > się wypłacić - przypuszczam, że tak.
    > P.G.

    citi ma nawet walutowe wpłatomaty i bankomaty więc możesz tam wpłacić
    PLN i wypłacić walutę w maszynie

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 5. Data: 2021-03-31 13:26:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach
    >(10 tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie

    We wroclawiu jest taki jeden kantor Cent
    https://www.centkantor.pl/

    kursy wydaja sie niewiarygodne, ale ja patrze na kolejke ... chyba
    naprawde takie sa

    A jak nie w takim kantorze -
    http://kantor.aliorbank.pl/
    odbior banknotow w oddziale.

    No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w
    banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.

    J.

  • 6. Data: 2021-03-31 15:37:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >citi ma nawet walutowe wpłatomaty i bankomaty więc możesz tam wpłacić
    >PLN i wypłacić walutę w maszynie

    A oplaty przy tym jakie ?

    J.

  • 7. Data: 2021-03-31 17:41:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w
    > banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.

    Albo założyć w takim, w którym będzie to zero.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 8. Data: 2021-03-31 18:04:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 31 marca 2021 o 17:41:31 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Albo założyć w takim, w którym będzie to zero.

    A jakie znasz, w którym jest zero?
    Oprócz tego dobrze by było, gdyby to zero nie było np. tylko dla kont, które sporo
    miesięcznie kosztują za prowadzenie.

  • 9. Data: 2021-03-31 18:29:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >Oprócz tego dobrze by było, gdyby to zero nie było np. tylko dla
    >kont, które sporo miesięcznie kosztują za prowadzenie.

    https://www.walutomat.pl/banki/

    Do dokladnego sprawdzenia:
    Alior,
    BNP
    Santander,
    Ing,
    Millenium,
    PKO
    Pekao

    J.

  • 10. Data: 2021-03-31 22:15:17
    Od: Jan Osik <j...@j...org>

    On Tuesday, March 30, 2021 at 8:43:04 PM UTC+2, ToMasz wrote:
> [...]
    > oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach (10
    > tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie znikoma?

    Najtaniej chyba będzie przemyśleć sprawę, przeliczyć jeszcze raz, i dojść do wniosku,
    że jak ma być najtaniej, to zrezygnować z papieru w ręce.