  • Data: 2004-07-14 09:52:33
    Temat: Re: ekarta
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba zwana "Glenn" <g...@b...pl> napisała:

    [ciach]
    >A teraz wyobraź sobie oczami duszy taką sytuację: płacisz za drogi
    >sprzęt ekartą. Karta załadowana, autoryzacja ok. W międzyczasie sprzedawca
    >pisze Ci, że tego sprzętu nie ma, ma inny. Ty innego nie chcesz.
    >Korespondujesz sobie ze sprzedawcą, ale tymczasem przychodzi rozliczenie do
    >banku. I co z tego, że w celu uniemożliwienia transakcji rozładowałeś
    >ekartę? Obciążenie leci na ekonto, a Ty możesz "reklamować" ;-))

    Dlaczego uważasz, że to jest źle - przecież _zapłaciłaś_ za ten towar. A
    to, że okazało się że sprzedawca go nie ma, to już jest sprawa płacenia w
    ciemno bez upewnienia się, że towar jest dostępny.
    Z tego co napisałaś zrozumiałem, że Twoim zdaniem powinno być tak: karta
    załadowana, autoryzacja, a w momencie przyjścia rozliczenia ponowne
    sprawdzenie czy karta jest załadowana. Dobrze zrozumiałem ?
    Jeśli tak, to zastanów się kto by zaryzykował sprzedawanie czegokolwiek na
    takich zasadach

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")