  • Data: 2004-07-14 11:48:44
    Temat: Re: ekarta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, to mam np. Visę Classic, gubię ją i ktoś mi robi zakupy za 2k
    pln
    > czyszcząc całe konto. I teraz druga sytuacja: gubię ekartę, na której nic
    nie
    > ma, a na koncie głównym jest 2k pln. Nowa transakcja nie może być
    wykonana.
    > Która karta jest tu bezpieczniejsza?

    Śpij spokojnie mając "bezpieczną kartę do płatności internetowych" ;-)))
    Oczywiście, że jak zgubisz karty, to ekarta jest bezpieczniejsza. Tyle, że
    ja staram się zwrócić uwagę na co innego. Mając np. ekonto z saldem 20k i
    ładując ekartę na 100 PLN ryzykujesz nie to 100 PLN tylko 20k. Później
    możesz reklamować transakcję, a jakże! Tyle, że to trwa, w tym czasie środki
    są zablokowane, a wynik reklamacji niepewny. Do tego dochodzi
    niebezpieczeństwo zdebetowania sobie konta taką "trefną" transakcją - a to
    już w cale nie jest śmieszne.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,