  • Data: 2004-07-14 11:03:58
    Temat: Re: ekarta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wysyła Glenn, wysyła bez problemów.

    A to już jego problem.

    > A jak wyglądałoby rozliczenie transakcji w obcej walucie w "Modelu Glenn"?

    Ja nie tworzę modelu. Ja po prostu uważam, że ogłaszanie ekarty jako
    "bezpiecznej" ( cały ten cyrk z doładowywaniem, rozładowywaniem) nie jest
    po prostu prawdą. To jest ZWYKŁA karta, a nawet gorzej - mniej bezpieczna,
    bo do kredytówki np. masz jakieś ubezpieczenie, a tu? Więc reklamowanie i
    sprzedawanie tej karty, jako najbezpieczniejszego sposobu na płatności
    netowe to tylko bełkocik marketingowy. Co do rozliczenia transakcji w
    walucie, to nie widzę problemu - gdyby ekarta była związana z subkontem, to
    już Twój problem jeżeli nie zapewnisz "nadwyżki" na rozliczenia kursowe -
    najwyżej poszłoby to w debet - tak jest zresztą i teraz, gdyby na ekoncie
    nie było środków.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,