  • Data: 2019-08-05 11:47:39
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-02 o 22:49, J.F. pisze:

    >A coraz trudniej kupić to jedno piwo. Promocje zachęcają raczej do
    >kupna od razu 6 czy 8.

    Ale czy trzeba od razu wypic ?

    >Ale taki Kamil D. trąbił 4 dni podobno. Do dwóch piw to się -
    >rzekomo - przyznał przed jazdą samochodem.

    Na urlopie byl, to mial prawo. Zresta nie wiadomo jak tam trabil ...
    choc musi sporo, skoro wyszlo 2.5 promila.

    Wczesniej w pracy tez myslisz, ze tyle popijal ?

    >Zauważ, że statystyki nietrzeźwych kierowców skąd się jednak biorą.

    sie biora, ale czasem sa i inne - z akcji "trzezwosc" np, i wynika, ze
    99% jedzie trzezwych.

    >Może ja nie,

    Ja nie, ty nie - to kto pije ? :-)

    > ale gdzie wzrokiem sięgnąć sprzedaż alkoholu wydaje się dobrym
    > interesem.

    No fakt, kolega kiedys mowil, ze polowe obrotu ma na wodce.
    Ale to dawno temu bylo i dzielnica taka sobie.

    >Tak dobrym, iż nawet stacje benzynowe w to wchodzą.

    A to imo inna sprawa - gdzie kupic flaszke, jak zabraknie ?
    A stacje czynne cala dobe.
    Swoja droga ... maja drogo, czy normalnie ? Bo chyba jakies urzedowe
    marze byly ?

    >Wielu sklepikarzy mówi, że gdyby nie alkohol to w niedzielę nikt by
    >do nich nie przyszedł.

    Moze taki asortyment maja ? :-)

    Byly galerie, to wszystko bylo otwarte. Ciuchy, buty, komputery...
    W markecie tez ludzie wszystko kupowali.

    A na grilla jedziesz - trzeba piwa, kielbasy, karkowki, ketchupu,
    musztardy, chleba ...

    >Poczytaj relacje z festiwalu Owsiaka. ;-)

    Ale to pare dni. A my tu o rocznej statystyce.
    No i ile tam ludzi - 10 tys ?

    J.