  • Data: 2019-08-05 12:15:43
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-05 o 11:47, J.F. pisze:

    > Ale czy trzeba od razu wypic ?

    W przeciwieństwie do mocnych alkoholi piwo ma jakąś tam datę ważności.

    > Na urlopie byl, to mial prawo. Zresta nie wiadomo jak tam trabil ...

    Wiadomo z jego zeznań. Dwa piwa przed wyjazdem, jak pisały media.

    > Ja nie, ty nie - to kto pije ? :-)

    Z dziś:
    Z raportu firmy Symantec wynika, że tylko w 2017 r. aż 978 mln osób
    padło ofiarą cyberprzestępców. a straty z tego tytułu oszacowano na 172
    mld dolarów. Przeciętnie ofiara ataku straciła więc 142 dolary.

    To, że ja czy Ty mieliśmy trochę szczęścia nie znaczy, iż dotyczy to
    wszystkich.

    > No fakt, kolega kiedys mowil, ze polowe obrotu ma na wodce.
    > Ale to dawno temu bylo i dzielnica taka sobie.

    Dotykasz problemu picia konkretnych alkoholi, a nie alkoholu w ogóle.
    Dlatego właśnie statystyka mówi o litrach spirytusu. Z tego co wiem -
    ostatnio znacząca spadła sprzedaż cydru. Rzecz w tym, iż wzrasta np. whisky.

    > A to imo inna sprawa - gdzie kupic flaszke, jak zabraknie ?

    Jak widzisz - towar pierwszej potrzeby. ;-)

    > Swoja droga ... maja drogo, czy normalnie ? Bo chyba jakies urzedowe
    > marze byly ?

    Nic mi nie wiadomo o urzędowym regulowaniu marży na alkohol.

    > Ale to pare dni. A my tu o rocznej statystyce.
    > No i ile tam ludzi - 10 tys ?

    Prawie miałeś rację! ;-) Policja szacuje, że w kulminacyjnym momencie w
    festiwalu brało udział 285 tysięcy osób.
    Owsiak jest bardziej entuzjastyczny: - Jest nas tutaj 750 tys. ludzi.
    Stworzyliśmy na parę dni trzecie co do wielkości miasto w Polsce -
    powiedział podczas zamykającej festiwal konferencji prasowej w sobotę
    lider organizującej wydarzenie Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak.