  • Data: 2019-08-05 11:05:36
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >To Cię tak dziwi?

    Wszyscy, w kazdy weekend ?

    >OK.

    >Ale masz jakieś wsparcie, czy tak Ci się wydaje?
    >Bo ZTCW kobiety wcale nie zostają w tyle.

    Tak mi sie wydaje, ale co - kobiety tez obalaja flaszke co weekend ?

    >Dlaczego wsi? A pomyślałeś o yuppies, którzy codziennie flaszka wina?

    Znasz takich ? Codziennie wino 0.7 ?
    A i tak moze ich nie starczyc, bo to ledwo 100g czy 0.1 litra
    alkoholu.
    Niby 36.5 litra rocznie ... ale jak ma wypic za czterech to nie
    starczy :-(

    P.S. Wlasnie bylem na takim wiejsko-miejskim weselu ... pijanstwa tam
    nie bylo ...

    J.