eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-16 05:51:11
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i
    chce
    > > pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!
    >
    > A gdzie jest napisane, że obdarowany ma prawo do zwrotu pieniędzy ????
    > Najwyżej mając paragon, rachunek mogą mu wymienić wadliwy egzemplarz
    towaru.

    Bardzo chetnie bym wymienila , ale niestety nie bylo takiego towaru, a w
    regulaminie MM jest wyrazny zapis ze mam
    7 dni na spradzenie towaru i jesli jest niesprawny to moge go oddac !! I
    tego nie kwestionowali tylko
    narazili nas na koszty, bo musielismy do nich sie fatygowac 2 razy bo
    wymyslali ze zrotem pieniedzy.
    Wlasnie sprawdzilam inne sklepy i dowiedzialam sie ze nie ma znaczenia na
    jaka karte zwroca kase i nie jest
    u nich konieczne fatygowania sie tej samej osoby z ta sama karta co
    dokonywala zakupu.

    >
    > Na razie Twój problem wynika z niewiedzy, z "nie przeczytania instrukcji
    > obsługi kart bankowych".

    Byc moze - dlatego zadalam tu to pytanie, zeby byc swiadoma ze pozostale
    sytuacje z ktorymi mialam do czynienie
    i innych sklepach, w ktorych nie robiono problemu ze zrotem kasy byly
    niezgodne z regulaminem "obslugi kart bankowych"!




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1