eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-16 05:57:14
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > >Od wczoraj, gdzie ma oddanie sprzętu straciliśmy pół dnia przestało mi
    się
    > >podobać płacenie kartą:-(
    > Trzeba ruszyc glowa a nie sie stresowac ;)
    > Nastepnym razem powiedz ze karta JUŻ nie istnieje.

    Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet z
    bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac na
    wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i juz wiem ze karta platnicza to wcale nie
    takie dobrodziejstwo o jakim bylam
    do tej pory przekonana.
    Pozdrowienia!



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1