eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 20:24:43
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: kam <k...@p...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    woy wrote:
    > Tu bym się raczej nie zgodził. Żadne domyślne prawo nie może zmusić
    > sprzedawcy do ponoszenia dodatkowych kosztów z powodu widzimisię
    > klienta. Bo jeśli klient zapłacił kartą, a żąda gotówki, to równie
    > dobrze mógłby żądać zwrotu w złocie albo w dolarach (oczywiście
    > przesadzam :) ). IMO każda operacja anulowania transakcji jest domyślnie
    > dopuszczalna, jeśli nie rodzi dodatkowych kosztów po którejś ze stron.
    > Zwłaszcza że zwrot w postaci cofnięcia transakcji i przelania pieniędzy
    > w to samo miejsce, z którego zostały pobrane jest operacją logiczną i
    > nie związaną z żadnymi szykanami, czy to fiannsowymi, czy
    > organizacyjnymi.

    Zwrot towaru to odstąpienie od umowy. Strony zwracają sobie świadczenia,
    a więc sprzedawca cenę. Podstawowym sposobem płatności jest jednak gotówka.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1