  • Data: 2002-11-08 13:48:46
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powidasz, ze tak pisza? A gdzie jesli mozna wiedziec?

    Wiedza pochodzi od dwoch moich wykladowcow , ale jesli bedziesz bardzo
    uparty to postaram sie zapytac :)

    > Bo ja czytalem o roznych "opowiesci dziwnej tresci".
    kontunujac Twoj watek , mowilo sie o latajacych maszynach , broni
    zmiatajacej miasta z powierzchi ziemi , spacrowaniu po ksiezycu itd.

    > Jesli maszynny parowe zastapia tania sile robocza - co to bedzie? (i tutaj
    > wypisz wymaluj twoje argumenty :) - i co?
    NIe zrozumiales mnie to jest poprostu stwierdzenie ze tak bedzie i ja sie z
    nim zgadzam , sam napisales ze aktualnie tylko kilka procent jest w stanie
    wyzywic np. USA , a co z resztą ? i o tym wlasnie mowie nie potrzeba takiej
    ilosci ludzi do pracy.

    > A wziales pod uwatge np. to - ze spoleczenstwo sie starzeje i jest
    bardziej
    > nastawione na konsumpcje - masowa turystyka (uslugi, nowe badania w celu
    > przedluzena zycia, rozrywka itak dalej i tak dalej.

    Szczegolnie Ci bezrobotni , emeryci na Hawaje ;) (sory nie moglem sie
    powstrzymac)

    >Teraz nastal czas
    > uslug - i nie bronmy sie przed tym.

    O tym tez słyszalem (nie spalem na tych wykladach :) )

    > to, ze nasi przodkowe od wiekow srtzelali z luku - nie znaczy ze ne
    > powinnismy przesiasc sie na strzelby. Ktos ta cala informatyka musi
    przeciez
    > sie zajmowac, naprawiac, i tak dalej.
    NIe chodzi tylko o informatyke ale o caloksztalt technologii 10 informatykow
    tworzy oprogramoaine w wyniku ktorego prace traci 2000 ludzi , chodzi o
    proporcje .

    > no i podstawowa rzecz - a na kiego te maszyny malyby produkowac - jakby
    nie
    > bylo komu sprzedac?????????

    dla tych 40 % wlasnie

    > P.S. O teorii 20:80 tez czytalem ;) - wole byc w tych 20%

    Ja tyz