  • Data: 2002-11-09 14:02:48
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aqj1fg$etm$1@news.onet.pl...
    > mniejszosci. Ty jako przedsiebiorca jestes ta mnejszaoscia uciskna przez
    > biedna wiekszosc, ktora chce wiecej. Bo dla niej wlasnie przesiadka z
    > malucha do Matiza to jest skok jakosciowy, spelniajacy ich aspiracje. Ale
    > jako, ze sa w duzej masie - w demokracji maja przewazajaca sile.

    Ależ ja wszystkim zyczę. Ja też kiedyś byłem "yuppi".
    Młody, zdolny, dobrze zapowiadający się inzynier, pochodzący z prowincjonalnej
    biedoty.
    Wykształcony w czasach PRL.I muszę przyznać, że na tle rówieśnikow mi się udało.
    Nauczony jednak w domu, szkole uczciwości, o dużych oporach aby "kraść".
    Dziś wiem, że to było frajerstwo. Dziś mógłbym już być bogaty.
    Daję więc darmowo tę wiedzę moim następcom :-)

    > Po to zapewne wprowadzono prawo - aby bogaty nie wykorzysytwal nadto swej
    > sily nad biednym, obrazic pacyfikacje strajku stoczniowcow przez bogatych
    > kapitalistow), a religie - dla biedoty, by nie powyzynala z zazdrosci
    > bogatyych :)
    To wiedza dla kandydatów na bogatych. Czy należy ją ogłosić biedocie ????

    > Jednym slowem - dobrze, ze mam 23 lata. Moze jeszcze cos sie zmieni.
    Zmiany wypracujesz sobie sam z rówieśnikami. Albo wyruchasz innych, albo zostaniesz
    wyruchany.
    Radź sobie!. Powodzenia:-)