  • Data: 2002-11-09 14:54:42
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ ja wszystkim zyczę. Ja też kiedyś byłem "yuppi".
    > Młody, zdolny, dobrze zapowiadający się inzynier [..] o dużych oporach aby
    "kraść".
    > Dziś wiem, że to było frajerstwo. Dziś mógłbym już być bogaty.
    > Daję więc darmowo tę wiedzę moim następcom :-)

    Kraśc mozesz zaczac zawsze , zal mi Ciebie jak widze co zrobilo z Toba
    zycie.
    To jest chyba cos co odroznia nas od malp.
    I jesli mialbym wybierac to wolalbym zyc z godnoscia w biedzie niz takie
    bogactwo jak piszesz , wszystko jest kwestia priorytetow.

    > Zmiany wypracujesz sobie sam z rówieśnikami. Albo wyruchasz innych, albo
    zostaniesz wyruchany.
    > Radź sobie!. Powodzenia:-)

    Wiesz tak czytam i czytam i wdze ze sam wypracowujesz sobie poziom zycia .
    Kogo za to winisz ? system ? niech tak bedzie ja bym dolozyl jeszcze
    cyklistow do tego (na pewno nie sa bez winy).

    P.S.
    Nie chce byc bogaty , chcialbym jedynie aby stac mnie bylo godnie zyc i
    wyksztalcic swoje dzieci , ala ja moze jestem taki skrzywiony .. ale ta
    dyskusja robi sie lekko OT