  • Data: 2002-11-09 18:04:37
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie umykaj w sformułowania prawne. Co nie jest prawem zakazane jest
    dozwolone ???
    To zalezy od Ciebie i twojego osadu (sumienie to m.in. cos co nas odroznia
    od zwierzat)

    > Bo "inwestowanie" za granicą, konkurencja (wykradanie technologii), wywiad
    gospodarczy to też odmiana kradzieży.
    W pewnym sensie tak.

    > Opowiem Ci o sobie.
    > Ja dla dobra państwa polskiego (i oczywiście swojego) kopiuję zagraniczne
    nie chronione już patentami technologie. [..]
    Jestem bohaterem czy złodziejem ????

    Ani jednym ani drugim. Nie jestes zlodziejem , bo jak piszesz nie chronione
    , nie jestes bohaterem bo nie robisz tego bezinteresowanie.

    > Nie bądź więc taki pewny swojej deklarowanej godności. Codziennie ocierasz
    się o złodziejstwo, uczestniczysz w nim, choć być może
    > nie chcesz tego dostrzec.

    Nigdy nie napisalem ze jestem bez skazy , ale nie moge sie zgodzic ze
    stwierdzeniem ze aby dobrze zyc nalezy kogos cyt. "wyruchac".
    Mozna zadac sobie pytanie czy wogole istnieje cos takiego jak etyka w
    biznesie (moim zdaniem tak).
    Jest cos takiego jak "teoria klubow". Mowi ona o tym ze uczestnicy klubu
    postepuja wg. jednakowych regul i je znaja. W ten sposob operacje pomiedzy
    uczestnikami klubu sa tansze. Takim klubem jest UE do ktorej dazymy dopoki
    nie dorosniemy do tego nie bedziemy traktowani jak uczestnicy klubu.
    Rozszerzajac Twoja wypowiedz mozna powiedziec ze handel to zalegalizowane
    oszustwo , nieprawdaz ?
    Aby nie bylo OT to powiem ze winowajca sa rzadzacy bo oni dopuscili do
    sytuacji iz bardziej sie bankom oplaca kupowac rzadowe papiery wartosciowe
    niz udzielac kredytow. Musze sie zgodzic z Michalem 'Amra' ze prowadzi to do
    redystrubucji pieniadza ktory nie powoduje rozwoju naszego kraju. Wiem jak
    to jest prowadzic wlasny biznes (moj brat to robi). Wiekszosc urzednikow
    traktuje Cie jak potencjalnego zlodzeja (szczegolnie US) i zamiast odpierac
    zarzuty musisz dochodzic i udowadniac swoja niewinnosc. Ilosc urzednikow ,
    łapówki itp itd nawet patrzac na ulice co mozna poiwiedziec o Polakach ,
    widac to golym okiem na ulicy jadac samochodem wyprzedzanie na trzeciego ,
    wyprzedanie prawa strona itp , sami wiecie , dopóki ine dorosniemy nie
    staniemy sie uczestnikami powaznych klubow i zawsze bedziemy traktowani jak
    wyrobnicy.
    Ale niestety konkluzja jest taka musimy zmienic swoj poglad na swiat a nie
    obwiniac wszystkich tylko nie siebie.

    I tym pozytywnym akcentem proponuje zakonczyc ten watek :)