  • Data: 2002-11-09 13:13:13
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie wywalani z banków dyrektorzy, kierownicy mogą otworzyć swoje
    banki i zatrudnić dotychczasowych podwładnych.
    > Czemu tego nie robią ???
    > Odpowiedź znasz. Nie stać ich. Nie pozwolono im dość zarobić, aby zrobili
    konkurencję:-)

    E jeden taki - laczy bank Spoldzielczy i Wschodni. Co prawda nie wywalili,
    co sam odszedl, no ale :)

    Co do zlodziejstwa pierwzego miliona. Tego nie zmienimy - ale kazdy moze go
    ukrasc. Nie tylko ja czy ty, ale kazdy! :) Kazdy ma rowne szanse. JEden w
    glowie, drugi w rekach, trzeci w miesniach.

    Wszystko oczywiscie takze sprowadza sie do rzadu. Ale mamy demokracje i ten
    rzad jest wyrazicielem woli wyborcow. I niestety wielu ludzi czuje, ze jak
    to Mill bodaj pisal, ze demokracja jest dyktartura wiekszosci nad
    mniejszosci. Ty jako przedsiebiorca jestes ta mnejszaoscia uciskna przez
    biedna wiekszosc, ktora chce wiecej. Bo dla niej wlasnie przesiadka z
    malucha do Matiza to jest skok jakosciowy, spelniajacy ich aspiracje. Ale
    jako, ze sa w duzej masie - w demokracji maja przewazajaca sile.

    Po to zapewne wprowadzono prawo - aby bogaty nie wykorzysytwal nadto swej
    sily nad biednym, obrazic pacyfikacje strajku stoczniowcow przez bogatych
    kapitalistow), a religie - dla biedoty, by nie powyzynala z zazdrosci
    bogatyych :)

    Jednym slowem - dobrze, ze mam 23 lata. Moze jeszcze cos sie zmieni.