  • Data: 2002-11-08 12:38:29
    Temat: Re: Zwolnienia w bankow - warto przeczytac!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcialbys aby tak bylo
    > ale Polska to taki dziwny kraj gdzie wszystko jest poobracane do gory
    nogami
    > tymbardziej ze :
    > oprogramowanie dla bankow jest w wiekszosci napisane za granica
    > (ewentualnie dorobki w Polse)

    Czy ja wiem? Czy takie firmy jak Softbank, Infovide (tak, ten Infovide ;),
    Rzeszowski Comp, Computerland to nie informatyzuja naszych bankow?!?
    Wiecej - taki Softbank bedzie informatyzowal Bialorus (pewnie zorba ;)

    > nawet przy oprocentowaniu kredytu 0 % bezrobotny go nie dostanie
    > przedsiebiorca nie zwiekszy produkcji/zatrudnienia

    huh
    Kapitalizm - to przeciez system w ktorym podaz przeznaczona jest na masowa
    konsumpcje. Dla duzej liczby klientow. Taki Henry Ford pierwszy to odkryl ;)

> [...]
    > pieniezki do bankomatow nie sa wozone polskimi samochodami
    > do nie dawna nie byly nawet drukowane w Polsce,
    > pewnie nawet worki do przewozu pieniedzy nie sa polskie
    > bron jaka maja ochroniarze, ich kamizelki kuloodporne ...
    > Ech ...
    >
    > moi dziadkowie mowili - "my musimy zaciskac pasy by naszym dzieciom zylo
    sie
    > lepiej"
    > moi rodzice mowili - "my musimy zaciskac pasy by naszym dzieciom zylo sie
    > lepiej"
    > poki co nie mam dzieci ale juz zaczynam sie bac ze i ja to bede mowil

    Widzisz. Ja jednak uwazam, ze nikomu sie nie oplaca robic tego o czym
    piszesz (w przekjaskrawionej formie). Dlaczego? bo zeby te pieniazki,
    bankomaty, systemu kupic - musimy miec czym placic. A jak mozemy placic -
    jak chca nas zgnoic? Przeciez dzialaliby przeciwko sobie. Owszem - UE chce,
    zebsmy byli rnkiem zbytu - ale wszyscy maja swiadomosc, ze tylko i wylacznie
    bedzie to dobry dla nich deal jak bedziemy sie rozwijac. Bo komu pozniej
    sprzedadza supernowoczesne samoloty ;) A specjalizacjaw produkcji - zaawsze
    byla - i ten dualizm europekjski - my spichlerz Eurpy, oni nam technologie -
    byl od sredniowiecza - wiec nie ma co az tak plakac.

    A Polacy wlasnie przez ta swoja roszczeniowo-demagogiczna nature -
    doprowadzaja do tego, ze lepiej zamknac i od nowa wszystko budowac niz
    naprawiac to co jest. Sprobuj zrestrukturyzowac jakies duze
    przedsiebiorstwo - wysokie odprawy, strajki i tak dalej - lepiej zamknac w
    cholere (poczekac az samo upadnie) i potem przejac lub wybudowac nowe.
    Niestety.