    From: "Pawel" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Thu, 5 Feb 2004 09:45:29 +0100

    > Stary daj spokoj. Powiedz mi ktory bieznes jest lepszy - ten ktry
    wczesniej
    > sie zwroci czy ten ktory zroci sie pozniej?
    > A teraz odpowiedz kiedy osiagnie bep VW Bank, kiedy mBank, a kiedy
    Inteligo?
    > Nie odpowiadasz zupelnie na moje pytania.
    > Szkoda z toba gadac.
    > Nie osiagnal zakladanych zyskow, bo zmieniala sie sytuacja na rynku - nikt
    > nie przewidywal wielu rzeczy, a na wiele Lachowski nie mial wplywu.
    > Byc moze od razu bylo bledem oferowanie wszystkich uslug za free i teraz
    > poprawil?
    > Jakie masz powiedz szczerze dane na temat tego o czym piszesz? Jakie masz
    > doswiadczenie/wyksztalcenie, zeby stwierdzac to wszystko z cala pewnoscia?
    > I najwazniejsze - jaki konkretnie popelnil blad, skoro jestes taki madry?
    :D
    > Podaj przyklad - wyliczenia, oraz alternatywna droge.

    Nie chce byc zlosliwy ale jakis miesiac temu czytalem gdzies Twój "och
    achowy" artykul jak to genialnie jest mBank zarzadzany
    jaki to swietny wybral model rozwoju, jak wspaniale wychodzi na prosta i
    zaraz bedzie przynosil super zyski

    a tu pare dni pózniej wychodzi na to, ze aby w koncu osiagnac zysk to jednak
    mBank musi dosc mocno skorygowac cala swoja filozofie dzialania, zmienic
    swoje podstawowe hasla przyciagajace klientów itd - wiec chyba jednak nie
    szlo wszystko tak radosnie jak to pelen zachwytu pisales

    a apropos zmian i sytuacji które sa nie do przewidzenia - to tak sie wlasnie
    sklada ze jak ktos jest szefem to niestety musi umiec przewidywac nawet to
    co dla wszystkich "szaraków" dookola jest nieprzewidywalne bo wlasnie za to
    bierze calkiem niemale pieniadze