  • Data: 2008-01-17 09:12:02
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:fmmvt9$4nb$1@news.onet.pl...

    > Mysle ze to realizowane jest automatem. Mysle ze ID transakcji byly takie same
    > stad niektore banki sobie poradzily.
    Też mi się tak wydaje - w plikach rozliczeniowych musi się jakoś dać rozróżnić
    transakcje.

    > A czemu wielokrotnie a bo system VISA zapewne nie dostal POWTIERDZENIA
    > odebrania i zaksiegowania to ponowil probe.
    IMHO tak, ale nie szwankowała komunikacja między bankiem a VISĄ, ale między VISĄ
    a firmą obsługującą bankomaty (lub bezpośrednio samymi bankomatami). Przy awarii
    łączności terminal/bankomat wysyła transakcje do woli. Stąd nastąpiło kompletne
    rozbilansowanie.

    --
    LadyRoot