  • Data: 2021-06-03 13:25:31
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 13:21:31 +0200, Imka napisał(a):

    > Nie wiem czy opcja "Zastrzeżenie kredytowe" jest dostępna w przypadku
    > jeśli ktoś się tylko zarejestruje w BIK, czy musi mieć przynajmniej
    > wykupione alerty.

    No i sama sobie odpowiem:

    "Czy Zastrzeżenie kredytowe można włączać i wyłączać dowolnie często?

    Zastrzeżenie kredytowe można włączać i wyłączać dowolnie często, pod
    warunkiem aktywnej oferty Alerty BIK lub Pakiet BIK. Gdy oferta
    wygaśnie, zastrzeżenie zostanie wyłączone i nie będzie można go
    włączać."

    Wyrazy się cisną na usta.

    --
    Imka