  • Data: 2021-06-03 13:21:31
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 20:48:08 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jeśli za darmo to chyba chętnie bym skorzystał 'dla świętego spokoju'.

    Właśnie kilkanaście minut temu przedłużyłam sobie alerty BIK na kolejny
    rok (promocja dla mnie, och, 23,28 zł).

    Nie wiem czy opcja "Zastrzeżenie kredytowe" jest dostępna w przypadku
    jeśli ktoś się tylko zarejestruje w BIK, czy musi mieć przynajmniej
    wykupione alerty.

    Alert BIK zadziałał mi raz - siedziałam w banku X i podpisywałam umowę
    na kredytówkę - dostałam papier do podpisu, że zgadzam się na
    sprawdzenie w BIK, podpisałam, pan coś poklikał, a do mnie natychmiast
    przyszedł SMS, że siedzę właśnie w banku X i wnioskuję o kredytówkę ;)

    Przynajmniej mam wrażenie, że robię co mogę, żeby było nieco
    bezpieczniej.

    Wydaje mi się, że wszystkie banki BIK sprawdzają obligatoryjnie, zatem
    alert dojdzie. Z pięciuset "parabanków" nie wiem czy którykolwiek.

    A z zastrzeżenia kredytowego wg BIK korzysta... szkoda gadać, tu jest
    lista (przewinąć do dołu)
    https://www.bik.pl/klienci-indywidualni/zastrzezenie
    -kredytowe

    Więc teoretycznie mogę dostać alert, że mój bank X (którego nie ma na
    tej liście) właśnie mi udziela kredytu - mimo istniejącego zastrzeżenia.

    --
    Imka