  • Data: 2004-01-05 14:11:17
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Archiwum nie ma takiej sily przebicia, moze ktos zacytuje artykul
    Pinskiego
    > w TV, radio i moze cos zacznie sie powoli zmieniac - szczyt bezczelnosci
    zeby
    > jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.

    A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków? Co do "siły
    rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem - mam
    nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie, że
    pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest. Do tego
    zazwyczaj w takich artykułach dochodziło do przekłamań prostych informacji
    (toip lub rodzaje kart np.). Dlatego podchodzę sceptycznie, zwłaszcza, że
    autor już zaprezentował tezę, że banki są beee i teraz tylko przykładów
    szuka ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn