  • Data: 2021-09-21 19:22:31
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To sam powinieneś wiedzieć, odpowiedź zależy przecież od intencji.

    Szkoda, iż nie ma "twardych" definicji. Łatwiej byłoby się dogadać. Ale
    faktycznie - taki problem istnieje na rynku walutowym.

    > To nie ma znaczenia w tym kontekście.

    To źle. Problem polega właśnie na tym, iż FOREX jest wrzucany do tego
    samego worka co inwestycje w waluty. Tymczasem różni się fundamentalnie.
    Potem zdziwienie po doświadczeniach foreksowych, iż na walutach nie
    można wyzerować konta... Albo - zdziwienie po doświadczeniach
    inwestycyjnych, że na foreksie można wyzerować konto.

    Rozumiem, że fundusze inwestycyjne rynku pieniężnego to... też spekulanci?

    > A kto był nauczycielem? :-)

    Język to organizm żywy. Semantycznie słowa także fluktuują.

    > Raczej: na kurs eurodolara do złotego ma duży wpływ państwo polskie.

    A to co znowu? Eurodolar do złotego? Nie ma takiej pary (trojaczków)
    walutowej. ;-)
    Eurodolar - EUR/USD