  • Data: 2012-06-23 21:52:41
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-23, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Było parę razy. Ściema z lokowaniem małej kwoty na 10-15 lat.
    > Część kwoty można szybciej wypłacić tracąc w 1-wszym roku z 90%,
    > drugim z 80%, itd. Część połączone z IKE.

    Przecież to są typowe programy PSO, tyle że z bonusami. Całkiem pożyteczne
    jak ktoś nie potrafi utrzymać dyscypliny finansowej i samemu odkładać bez
    jakiegoś przymusu. Albo jak trzeba żonie wytłumaczyć, że te kilkaset zł
    miesięcznie _trzeba_ oszczędzić i nie, nie można ich wyjąć na nowe buty. ;)
    Natomiast faktem jest, że bankowcy sprzedają to zazwyczaj tak pokrętnie,
    że jest to moim zdaniem bardzo nieetyczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl