  • Data: 2012-06-23 19:52:36
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-23 18:12, kubu62 pisze:
    > Doradca namawia mnie na spotkanie i obiecuje konto oszczednosciowe
    > oprocentowane na 7%.
    > Ktoś coś wie o nim czy to jakaś sciema?

    To już nie ściema, tylko pospolita próba oszustwa:

    http://www.wrobieni.org/viewtopic.php?f=11&t=241

    Mi doradca Open Finance obiecywał 8% netto dzięki opakowaniu "lokaty"
    w polisę, ale z gwarancją BFG (!) i możliwością wpłacania i wypłacania
    pieniędzy w dowolnym momencie. Niestety tabeli opłat i prowizji nie
    udało mi się z niego wydusić, przestał odpowiadać na maile.

    T.