  • Data: 2012-06-26 22:46:24
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdury. Tak znam, próbowali mnie w to ubrać we wszystkich trzech klonach.

    no to nie zrozumiałeś oferty, napisałem tak jak jest jeżeli nie wierzysz
    to mogę podesłać regulamin (absolutnie nie sugeruję nabycia takiego
    rozwiązania), w którym masz wszystko dokładnie napisane

    7,29% netto lub brutto (gwarancja oprocentowania przez 10 lat) w zamian
    za odkładnie 200 zł/m-c (przez 10 lat)

    nie interesuje mnie zysk na PSO, na tym chcę wyjść na zero, zarabiam na
    IKE ;-)

    i pamiętajcie, że ww. klony nie mają identycznej oferty, to co daje
    GNB/HB/OF/TC/IB różni się od siebie

    --
    pozdrawiam
    RobertS