  • Data: 2012-06-25 00:18:05
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-23 19:52, Tomasz Finke pisze:

    > To już nie ściema, tylko pospolita próba oszustwa:
    >
    > http://www.wrobieni.org/viewtopic.php?f=11&t=241
    >
    > Mi doradca Open Finance obiecywał 8% netto dzięki opakowaniu "lokaty"
    > w polisę, ale z gwarancją BFG (!) i możliwością wpłacania i wypłacania
    > pieniędzy w dowolnym momencie. Niestety tabeli opłat i prowizji nie
    > udało mi się z niego wydusić, przestał odpowiadać na maile.
    >
    > T.

    to jest IKE + PSO + fajna lokata

    IKE na 9% (jak na lokacie) czyli 7,29% netto + PSO ze składką min. 200
    zł/m-c (okres oszczędzania 10 lat) + lokata na 3M z fajnym oprocentowaniem

    to nie jest głupie rozwiązanie, na IKE gwarancja % przez 10 lat, limit w
    każdym roku wyższy, natomiast na PSO zawsze tylko 200 zł - mnie się opłaca

    jak ktoś nie umie oszczędzać to takie PSO jest dla niego dobrym
    pomysłem, sam to posiadam (i pomimo różnych opłat) chwalę sobie ;-)

    jak ktoś chce więcej info to zapraszam na priva (usuń "x" z adresu)

    --
    pozdrawiam
    RobertS