  • Data: 2020-08-14 16:00:00
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rh62je$u07$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    > [...]

    >Właściwie to tylko przesłałem sobie na maila Twoją odpowiedź i
    >przeniosłem do kartoteki tak aby mi nie zginęła :)

    >Nie mam czasu na banki. W październiku mamy coś dostarczyć, a ja
    >jestem na etapie wybierania elementów do schematu, a potem dopiero
    >zaprojektuję PCB i zamówimy montaż u producenta kontraktowego.
    >Zdobycie elementów często zajmuje nawet 6 tygodni (nie wspominając o
    >tym, że na niektóre rzeczy terminy są na przyszły rok).

    I tu wraca sprawa bankow, bo trzeba jakos zaplacic :-)

    >Zapytałem Citi, czy nie mogliby zrobić jak mBank, że płatności z KK
    >załatwiają limit płatności. Bo o ile się orientuje, to prowizje od KK
    >bywają chyba nieco większe niż od KD i chyba im nie chodzi o to abym
    >po prostu przeniósł 500zł z KK do KD.
    >Odpisali, że KK to jest inny produkt - czyli osobny temat.
    >Rozumiem, że nie chcą lub raczej nie potrafią tego połączyć.

    Albo chodzi o to, zebys wydal 500zl KK i 500zl KD :-)

    >Jak powiedziałem żonie, że trzeba z tego konta wydać 500 to w ciągu
    >jednego dnia wymóg został zrealizowany :)

    Miejmy nadzieje, ze na potrzebne rzeczy ("chcesz miec piekna zone?")
    :-)

    A propos - o plajcie firmy od garniturow w USA pisalem, ale ponoc
    branza obuwnicza w USA ma sie dobrze.
    "Kazda kobieta powie, ze buty to artykul pierwszej potrzeby" :-)

    J.