  • Data: 2020-08-14 16:52:25
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha, tylko dopytaj jeszcze w citku, czy w przypadku konta wspólnego nie będzie tak,
    że trzeba każdą z debetówek wydać te min. 500zł, bo opłaty (9zł) i zwolnienia liczą
    się osobno do każdej z nich.

    Skąd te informacje?
    Jak rzuciłem okiem to TPiO to mi wychodziło, że to jest opłata 'za
    konto' i zwolnienie wymaga wydania 500 debetówką 'do konta'.
    Jak są dwie to dla mnie oznacza, że dowolną z nich.
    Ale rzuciłem okiem ze 2 miesiące temu i piszę z tego co pamiętam.
    P.G.