  • Data: 2020-06-19 21:47:42
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5eecef42$0$519$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.
    >Nie wiem czy banki sprawdzaja ...
    >
    >A jak sprawdzą po roku, poinformują, ze sie nie należało, i naliczą
    >oplaty wstecznie ? :-)

    Mogą sprawdzać od razu. Nakazano założenie totalnej bazy
    rachunków. Pretekst: "złodzieje" (tzn. przedsiębiorcy) ukrywają
    na nich pieniądze potrzebne na socjal.
    Dla maluczkich: by łatwiej było spadkobiercom odnaleźć rachunki
    zmarłych.

    Może dlatego nie chcieli załozyć konta w neoBanku przelewem
    z Idei bo sprawdzili, i...

    "c. musi być rachunkiem, dla którego nastąpiła pełna identyfikacja
    tożsamości Posiadacza, tj.:
    - umowa rachunku została zawarta podczas osobistej wizyty
    Posiadacza w placówce instytucji prowadzącej rachunek, albo
    - dokonana została osobista weryfikacja tożsamości Posiadacza
    przez instytucję prowadzącą rachunek"

    "Weryfikowałem się" w Idei kilkukrotnie, kolejny wniosek
    - odrzucany, reklamacje w Idei i WBS, w odpowiedzi bełkot,
    wizyta w Idei... I tak w kółko od kwietnia do lipca 2018.
    Odpuściłem bo neoBank przestał być atrakcyjny.
    Żaden nie chciał ujawnić JAK sprawdzają. Chyba nie dzwonią
    bo po podaniu w formularzu nr konta w Idei wystarczyło aby
    odrzucić wniosek.

    Chyba pisałem na pbb w 2018.

    Arek