  • Data: 2020-06-03 14:51:34
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ed78f9b$0$546$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-06-03 o 13:49, cef pisze:

    >Akurat nie ma znaczenia, czy zakład jest zawsze ten sam, czy losowy.
    >Ważne, że przez całe życie.

    Ma znaczenie, bo jakby latwiej sad uwierzy, ze jesli ktos od wielu lat
    obstawia te same liczby, to pewnie i tym razem obstawil, szczegolnie
    ze Lotto potwierdza, ze taki zaklad byl, i po wygrana nikt sie nie
    zglosil.
    Niz gdyby przyszedl i powiedzial "a ja tu zawsze w kazda sobote na
    chybil trafil gram, i to na pewno ja wygralem, tylko numerow nie
    pamietam" :-)

    J.