  • Data: 2020-06-03 19:28:42
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 czerwca 2020 18:08:39 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Potrafisz udowodnić jakiś wpływ czy zależność od siebie
    > wyników kolejnych losowań?

    Hmm, to ja mam udowodnić, że są zależne, a jak nie będę potrafił, to znaczy, że są
    niezależne?
    To jak "ukaz o badaniu świadków" Piotra I: "najlepiej od razu zdzielić świadka mocno
    pałką po głowie, od czego ten bardzo zdumionym bywa".

    Niezależne będą, jak ktoś udowodni, że są niezależne. Tylko tak działa matematyka.
    A jak ktoś to sobie tylko założy, to i wynik będzie "zakładany".