eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - czy naprawdę jest różowo? › Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
  • Data: 2008-01-23 14:03:19
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: MM <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Było już wiele razy ale napiszę jeszcze raz:
    1. system transakcyjny online - totalne DNO. Gorszy od VWBank z czasów
    gdy też mieli darmowe konto.
    2. dodzwonić się do konsultanta na infoliniii - bardzo trune.
    3. 3x błędne hasło i blokada dostępu przez internet. Ponowna
    uruchomienie kanału wymagało u mnie wizyty w banku + ponowna aktywacja
    (tak jak na poczatku zabawy z polbankiem) a trwa ona minimum dobę.

    Pozdrawiam
    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1