  • Data: 2008-01-23 22:37:17
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Sarpedon pisze:

    > nie, ale mysle, ze z win NT/2000/2003(Me/98/98SE) i IE da rade.

    dodam jeszcze, ze to moje przypuszczenie, wiec nie bede dalej wchodzil w
    polemike. fajnie jakby ktos sprawdzil - ja takiej mozliwosci nie mam.

    sam korzystam z visty, co juz na poczatku eliminuje mnie jako uzytkownika.

    swoja droga szkoda, ze nie poinformowali mnie o tym przy podpisaniu
    umowy (w lipcu 2007), a potem przeciagali co miesiac date uruchomienia
    pelnej obslugi na viscie. w konia nas zrobili i tyle.