eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - czy naprawdę jest różowo? › Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
  • Data: 2008-01-23 16:10:43
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: pwz <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23-01-2008 o 16:22:12 emn <e...@w...com> napisał(a):
    > Działa pod Vistą ale przelewów nie da się zrobić ponieważ nie da rady
    > zainstalować certyfikatu. W pełni działa tylko i wyłącznie pod XP + IE.

    O, to ciekawe. Czy mógłby ktoś z BiSwK wyjaśnić, o co chodzi z tą
    _instalacją_ certyfikatu? Nie wystarczy go po prostu _pobrać_ i zapisać w
    dowolnym miejscu? Bo tak się zastanawiam, czy by nie dało się nosić tego
    całego certyfikatu np. na flashu...

    > Cały ten ich interfejs jest bardzo irytujący. Tylko dla ludzi o mocnych
    > nerwach. Czekałem 5 minut aż mi się wyświetlą szczegóły wykonanego
    > dzisiaj przelewu. Można się zdenerwować 10 razy :)

    A, to dziwne. W moim przypadku śmigało aż miło, wszystkie zakłądki
    otwierały się od razu, bezproblemowo. Może to kwestia Opery?

    > Ja używam Polbanku tylko jako skarbonki + zakupy przez internet (dobre
    > przeliczniki walutowe). To wszystko.

    A to inna para kaloszy - fakt.

    Pozdr
    pwz

    --
    Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1