eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - czy naprawdę jest różowo? › Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
  • Data: 2008-01-23 15:22:12
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: "emn" <e...@w...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dementuję. Z ciekawości wypróbowałem konto znajomego. Działa pod Vistą i
    > pod Operą (! - nawet nie musiałem się maskować jako IE). Przelewów
    > wprawdzie nie próbowałem zrobić, ale bez problemu się zalogowałem,
    > zdefiniowałem (zewnętrznego) odbiorcę do przelewów... Wszystko działa bez
    > zarzutów.

    Działa pod Vistą ale przelewów nie da się zrobić ponieważ nie da rady
    zainstalować certyfikatu. W pełni działa tylko i wyłącznie pod XP + IE.

    Cały ten ich interfejs jest bardzo irytujący. Tylko dla ludzi o mocnych
    nerwach. Czekałem 5 minut aż mi się wyświetlą szczegóły wykonanego dzisiaj
    przelewu. Można się zdenerwować 10 razy :)

    Ja używam Polbanku tylko jako skarbonki + zakupy przez internet (dobre
    przeliczniki walutowe). To wszystko.

    pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1