  • Data: 2008-01-23 16:20:39
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: "emn" <e...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to ciekawe. Czy mógłby ktoś z BiSwK wyjaśnić, o co chodzi z tą
    > _instalacją_ certyfikatu? Nie wystarczy go po prostu _pobrać_ i zapisać w
    > dowolnym miejscu? Bo tak się zastanawiam, czy by nie dało się nosić tego
    > całego certyfikatu np. na flashu...

    Certyfikat ściąga i zapisuje się na dysku. Cały proces jest "przezroczysty"
    dla użytkownika. Pojawia się komunikat o wydawaniu certyfikatu po czym samo
    gdzieś się zapisuje to na komputerze. Być może jest możliwość przeniesienia
    tego pliku (a może kilka plików?) do innego komputera i zainstalowania.
    Niestety nie próbowałem takiej operacji. Najpierw trzeba wiedzieć jak to
    zrobić. :)

    pozdr.