  • Data: 2008-01-24 13:23:28
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    max wrote:

    > zaloz sobie 2 konta oszczedzajace i gotowkowe do tego 2 karty VISA
    > na miejscu dostaniesz karty wszystko 0zl

    Kurcze fajny jednak ten polbank, zawsze mi się wydawało, że tak jak przy
    emaxplusach czy KO w bzwbk, tylko jeden przelew w miesiącu (w bzwbk
    właściwie dwa), a tymczasem, jeśli dobrze rozumiem tu liczba przelewów
    wewnętrznych dowolna. Jedno mi się nie podoba "dzienne limity transakcji
    dla klienta przelewy zewnętrzne do innego banku w kraju 5 000 zł" -
    zarówna dla KO jak i KG, to trochę mało. Minimalna kwota wypłaty
    gotówkowej w placówce, która musi być zgłaszona na 3 dni robocze przed
    jej dokonaniem 15 000 zł też trochę mało, a 3 dni to za dużo.
    Może ktoś się orientuje, czy można mieć więcej niż jedno KO, jak tak to
    ile i czy wszystkie są obsługiwane przez ich pseudo system internetowy?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|