  • Data: 2008-01-23 15:06:14
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    MM pisze:
    > Było już wiele razy ale napiszę jeszcze raz:
    > 1. system transakcyjny online - totalne DNO. Gorszy od VWBank z czasów
    > gdy też mieli darmowe konto.
    Nie wywołuj trolla z lasu! :-)
    Tym sie nie przejmuje bo i tak mi nie działa, mam Vistę.
    > 2. dodzwonić się do konsultanta na infoliniii - bardzo trune.
    No to miałem szczęście, czekałem 5 min.
    > 3. 3x błędne hasło i blokada dostępu przez internet. Ponowna
    > uruchomienie kanału wymagało u mnie wizyty w banku + ponowna aktywacja
    > (tak jak na poczatku zabawy z polbankiem) a trwa ona minimum dobę.
    Tak jak pisałeś, dostęp przez internet to totalna porażka, nie tylko
    niewygodny ale niższy poziom bezpieczeństwa niż inne banki w Polsce. Co
    nie zmienia faktu, że jako skarbonka do lokowania oszczędności ma 3 duże
    zalety: bezpłatne, 5,5% rocznie, można pieniądze wpłacać i wypłacać do
    woli nic na tym nie tracąc.
    Są wady i zalety.

    Sebastian