  • Data: 2008-01-23 15:14:53
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: pwz <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-01-2008 o 09:50:43 max <b...@a...pl> napisał(a):

    > i tylko IE

    Dementuję. Z ciekawości wypróbowałem konto znajomego. Działa pod Vistą i
    pod Operą (! - nawet nie musiałem się maskować jako IE). Przelewów
    wprawdzie nie próbowałem zrobić, ale bez problemu się zalogowałem,
    zdefiniowałem (zewnętrznego) odbiorcę do przelewów... Wszystko działa bez
    zarzutów. Na wszelki wypadek zrobiłem to kilka razy - działa. Dziwna
    rzecz, bo w oddziale tego banku (podobnie jak na ich www) wyraźnie mówili
    znajomemu, że NIE może być Vista i MUSI być tylko i wyłącznie IE...
    Chyba że można robić tylko podstawowe rzeczy w innym zestawie, a przelewy
    już nie (śjakiś certyfikat) - następnym razem wypróbuję i dam znać na
    grupę, czy działa.
    [Żeby nie było: nie jestem pracownikiem żadnego banku, nie pracuję w
    żadnym marketingu.]

    Pozdr
    pwz