  • Data: 2020-09-22 12:32:06
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-21 o 18:04, Robert_DF pisze:

    > kredyt mam z 2007 r., od zawsze było to 12 zł, chociaż przez pierwsze 2
    > lata tej opłaty mi nie pobierali (tak kojarzę)

    Mi BZWBK kazał założyć konto (bezpłatnie). Wybrałem Aktywni-50 bo przy
    okazji zakładania dawali kijki Nordic-walking (być może pod warunkiem
    wzięcia też karty). Dlatego mieliśmy dwie karty (+ 2 komplety kijków).
    Jak wkrótce wprowadzili za kartę opłatę 6zł (a jeśli wykonasz 5 operacji
    to 1zł) to z jednej zrezygnowaliśmy. A że nie jestem pewien, czy
    warunkiem promocji nie jest też utrzymanie karty (nie chce mi się
    sprawdzać) to płacimy 1zł miesięcznie (chyba, że się coś ostatnio
    zmieniło - mogę być nie na bieżąco). A że przelewy są (były) płatne 50gr
    to opłata za kartę częściowo się kompensuje (kompensowała).
    Promocja polega na tym, że mam 0,99% marży, a jak nie dotrzymam warunków
    to się zrobi 1,99% bez powrotu do poprzednich warunków nawet jakbym
    zaczął znów spełniać warunki. Tak przynajmniej jest w umowie, a czy to
    nie jest przypadkiem jakiś niedozwolony zapis to pojęcia nie mam.
    P.G.