  • Data: 2020-09-22 14:27:57
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2020 o 14:20, J.F. pisze:

    > W twoim przypadku DB nie chcial juz prowadzic kont klientow, wiec Ci
    > odpuscili.
    > A u nich - przeciez pan sie zobowiazal w umowie do utrzymania ROR typu
    > XXX ...

    DB nie mógł, bo wszystko oprócz walutowych hipo sprzedał do Santandera

    > Ewentualnie nie tyle "zobowiazal", co "marza jest obnizona na czas
    > posiadanie ROR, po likwidacji - rata wieksza" ...

    tak pewnie było w przypadku hipo w PLN, ciekawe czy santander by się
    połapał, że ktoś zamknął, w tym banku ror można nawet przez tel. zamknąć

    > Tylko tu jest mowa o kredycie "konsumenckim", a oni mieli hipoteczny.

    niektóre hipoteczne są/były konsumenckimi

    > Pytanie, czy unijne przepisy i TSUE to odroznia ?
    >
    > Ale zaraz ... skoro jest w ustawie taki zapis, to czemu banki sie nie
    > stosują ?
    > Chyba, ze jest dopiero od niedawna, a nie od 2011 ...

    kojarzę, że o zwrot prowizji można się ubiegać jeżeli kredyt był
    wypłacony po którymś tak roku, ale nie szukałem jaka to data

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje