  • Data: 2020-09-22 12:21:52
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 września 2020 12:21:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > http://www.poleceniezaplaty.org.pl/jak_uruchomic
    > "Jak przebiega proces aktywacji"
    >
    > Można sobie wyobrazić sytuację, że wierzyciel ma odpowiednie dane
    > "skądinąd' i samodzielnie zacznie obciążać, aż się nie zorientujesz.

    Popytałem (bez nadziei na sukces) i rzeczywiście można.
    Póki co mam odpowiedzi z santandera, mille i inteligo, że zablokować PZ się nie da, w
    idei pytanie poszło do weryfikacji do jakiego guru (bo w każdym z tych banków
    pierwsza odpowiedź była taka, że żeby odwołać PZ to trzeba się skontaktować ze
    sprzedawcą - plus czasem jeszcze się trafiało, że można i w oddziale).

    W citi i IKA czekam na jakąkolwiek odpowiedź.

    W mBąku i bnp nie zapytałem - w mBąku nie ma poczty wewnętrznej, a w bnp nie działa
    (w starym systemie jeszcze działała pół na pół - można było napisać pytanie, ale nie
    można było odpowiedzieć na odpowiedź).