  • Data: 2020-09-21 19:24:47
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 21.09.2020 o 15:09, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]

    Klient kredytowy ma mniejsze mozliwosci wyrazenia niezadowolenia :-)

    >kredyt mam z 2007 r., od zawsze było to 12 zł, chociaż przez pierwsze
    >2 lata tej opłaty mi nie pobierali (tak kojarzę)

    To chyba pozniej wprowadzili "lepsze" konto i wciskali obowiazkowo :-)

    >a fuzja banków (ta pierwsza BZ + WBK) to była dopiero jazda
    >ja byłem z WBK, kolezanka przy biurku z BZ; ja miałem wszystko za
    >darmo w banku a ona za wszystko płaciła ;-)
    >we Wrocku na bogato, a P-ń gratis

    Ale ta fuzja to byla w 2001. Wtedy banki mialy rozne oplaty, dopiero
    mbank to udarmowil.
    Z PKOBP sie wypisalem, bo jak inne banki wtedy obnizaly oplaty, to PKO
    podnosil.

    A tak gdzies w latach 90-tych, to BZ mial troche wad - np czeki nie
    byly powszechnie akceptowane, bo do jakiegos porozumienia nie
    przystapili.

    J.